Turistička agencija
Topic Turizam

Hoteli
Apartmani

Ponuda za grupe
Destinacije
Hrvatska
Načini plaćanja
Knjiga gostiju
Kontakt
Topic Turizam na Urlaub/Hotel Anbieteru:

Hotel-Resnik.com

All Inclusive Hotel Resnik (Kastela / Trogir)

Family Hotel Vespera, Wellness & Conference Hotel Aurora, All Incusive Hotel Punta (Mali Losinj)

Hotel Imperial (Vodice), Hotel Miran (Pirovac)

Hotel Corinthia (Baska)

Valamar Hotel Koralj (Krk)

Hotel Ivan, Hotel Niko (Sibenik)

Hotel Jure (Sibenik)

Hotel Apoksiomen
(Mali Losinj)

All Inclusive Hotel Park (Punat, Krk)

Hotel Jadran
(Seget Donji / Trogir)

Hotel Opatija, Hotel Bristol, Astoria Design Hotel (Opatija)

Hotel Malin (Malinska)

Medora Auri Family Beach Hotel
(Podgora)

Hotel Villa Tina
(Arbanija / Trogir)

Falkensteiner Funimation, Hotel Adriana, Hotel Donat (Zadar)

Hotel Villa Tina (Arbanija, Trogir)

Hotel Kvarner Palace
(Crikvenica)

Hotel Blue Waves Resort (Malinska, Krk, Kroatien)

Hotelanlage Punta, Familienurlaub, Wellness & Spa, Kongressangebot(Vodice)

Hotel Zora, Familienurlaub, Kids Club, Wellness, Kongresstourismus (Primosten)

Hotel Drazica (Krk)

Hotel Hvar (Jelsa)

Bluesun Hotel Alan (Starigrad-Paklenica)

Luna Island Hotel (Pag)

 
Partneri & linkovi:


Urlaub Anbieter

 
Hotel Anbieter
 
Artmann Immobilien

HappyHoliday.ch

Google
 
 
 
 








Hoteli    Ponuda za grupe   Destinacije   Hrvatska   Načini plaćanja   Knjiga gostiju   Kontakt

Opći uvjeti poslovanja

 
Članak 1

PRIJAVA ZA PUTOVANJE

Uvjeti putovanja sastavljeni su u skladu sa  Zakonom o pružanju usluga o turizmu od 15.06.2007. godine, urbr. 71-05-03/1-07-2, klasa 011-01/07-01/54.

Putnik se za putovanje koje organizira TOPIC TURIZAM može prijaviti izravno obrascem on-line, faxom ili drugim pismenim ili usmenim oblikom.

Prilikom prijave, korisnik usluge - putnik i TOPIC TURIZAM sklapaju Ugovor, koji sadrži sve podatke o putovanju.

Prilikom prijave putnik navodi sve svoje podatke koji moraju biti vjerodostojni.

Agencija podatke pohranjuje i ne smije ih davati nikome na uvid.

 
Članak 2

CIJENA ARANŽMANA

Putnička Agencija objavljuje program i cijenu  putovanja po članku 20 Zakona o Turističkoj djelatnosti.

U cijenu aranžmana (ukoliko u programu nije drugačije navedeno) sadržane su usluge: smještaja u hotelskim sobama na bazi noćenja, noćenja s doručkom, polupansiona, punog pansiona ili all inclusive, usluge korištenja apartmana u privatnom smještaju, usluge organizacije izleta, usluge prijevoza, ugostiteljske usluge i usluge vodiča.

 
Članak 3

SMJEŠTAJ U SOBAMA/APARTMANIMA

Ukoliko kupac nije izričito ugovorio sobu, apartman ili kuću (koje su na web stranicama Agencije), prihvatiti će bilo koju sobu, apartman ili kuću koju mu dodijeli receptivna agencija ili recepcija hotela. Dijete se računa kao odrasla osoba.

Ukoliko kupac ima posebne zahtjeve (kat, vrt, orijentacija sobe) TOPIC TURIZAM nastojati će zadovoljiti zahtjev za smještajem, ali ne može jamčiti ispunjenje tog zahtjeva.

Kućni ljubimci nisu dozvoljeni, ukoliko nije posebno dogovoreno. Ukoliko jest, doplata za kućnog ljubimca dodatno se naplaćuje.

 
Članak 4

KATEGORIZACIJA I OPIS USLUGA

Cijene apartmana su po apartmanu, dnevno a ukoliko zbog nemogućnosti dođe manje osoba nego je definirano kategorizacijom apartmana, cijena se ne smanjuje.

Broj osoba u apartmanu definiran je brojem ležajeva. Ukoliko broj osoba prelazi broj naveden u uputnici Agencije, vlasnik objekta nije dužan primiti goste.

Ukoliko zbog nebrige gostiju dođe do uništavanja imovine vlasnika apartmana, gost će štetu platiti na licu mjesta. Agencija ne snosi nikakvu odgovornost za nastalu štetu.

Ponuđeni smještajni objekti, restorani, prijevozna sredstva i ostala ponuda u programima, opisani su prema službenoj kategorizaciji i u skladu sa Zakonom o Turističkoj djelatnosti Republike Hrvatske.

 
Članak 5

REZERVACIJE I PLAĆANJE

Prilikom prijave korisnik usluge uplaćuje Agenciji 20 % cijene usluge aranžmana i dobiva potvrdu rezervacije. Ostali dio iznosa korisnik uplaćuje najkasnije 30 dana prije dolaska (ili onoliko koliko je definirano u programu načina plaćanja).

Agencija korisniku dostavlja uputnicu-voucher, kojim definira: destinaciju, vrstu usluge, broj osoba i cijenu aranžmana. Uputnica može biti poslana i elektronskom poštom i važeća je bez pečata i potpisa. Korisnik usluge dužan je jedan primjerak predati pružatelju usluge.

Ukoliko korisnik usluge izgubi uputnicu na njegov zahtjev Agencija će mu izdati novu ili jamčiti za njega davatelju usluge.

 
Članak 6

CIJENE ARANŽMANA

Cijene aranžmana su objavljene i vrijede od dana objavljivanja. Agencija svoje cijene definira zajedno sa svojim poslovnim partnerima i eventualan razlika cijene "in loco" ne može biti predmet reklamacije.

 
Članak 7

ODUSTAJANJE OD PUTOVANJA

Ako korisnik otkaže ili prekine putovanje, mora to učiniti pismenim putem. Datum pismenog otkaza predstavlja osnovu za obračun otkaznih troškova, koje će naplatiti organizator putovanja, prema slijedećoj ljestvici:

  • za otkaz do 30 dana prije puta organizator naplaćuje 20 % cijene aranžmana
  • za otkaz od 29 do 22 dana prije puta 25%
  • za otkaz od 21 do 15 dana prije puta 40%
  • za otkaz od 14 do  8 dana prije puta 80%
  • za otkaz od  7 do   0 dana prije polaska na put, odnosno za "no show", ili za prekid putovanja koji je nastao od strane putnika, organizator će naplatiti 100% cijene aranžmana.

Ukoliko korisnik usluge tijekom boravka otkaže boravak, nema pravo na isplatu troškova.

 
Članak 8

CARINSKI I DEVIZNI PROPISI

Putnik je dužan poštivati carinske i devizne propise, te ukoliko ih ne poštuje i zbog toga ne može nastaviti putovanje sve nastale troškove snosi sam.

 
Članak 9

OTKAZIVANJE PUTOVANJA OD STRANE TOPIC TURIZMA

Agencija ima pravo otkazati putovanje ili uslugu, a na osnovu  valjanih zakonskih propisa najkasnije 5 dana prije korištenja usluge, ukoliko je došlo do nepredviđenih situacija kod davatelja usluga s kojima Agencija ima partnerske odnose. Otkaz može uslijediti zbog faktora "više sile" (potresi, poplave, požari) ili rata, intervencije nadležnih tijela države,terorizma. TOPIC TURIZAM ne preuzima odgovornost za promjene radi nepredviđenih okolnosti i "više  sile" tijekom putovanja ili korištenja usluge. U tom slučaju može osigurati usluge s obzirom na nastalu situaciju.

 
Članak 10

REKLAMACIJE

Svaki korisnik usluge ima pravo prigovora zbog neizvršene ugovorene usluge, te je dužan uložiti pismenu reklamaciju na TOPIC TURIZAM najkasnije 8 dana nakon završetka korištenja usluge. Nakon tog roka  reklamacija se neće uvažiti.

Važno je i u interesu putnika, da svoju reklamaciju u pisanom obliku, uputi davatelju usluge na licu mjesta ili recepciji, prijevozniku, ugostitelju ili putničkoj agenciji u odredištu.

Svaki putnik - nositelj ugovora prigovor podnosi zasebno: organizator neće primiti grupne pritužbe.

Ukoliko je zbog krivnje TOPIC TURIZMA došlo do ne pružanja uplaćene usluge, putnik ima pravo ne odštetu u visini vrijednosti neiskorištenih usluga.

Organizator putovanja dužan je donijeti pismeno rješenje na prigovor u roku od 14 dana po primitku prigovora. Ukoliko zbog potrebe prikupljanja informacija i provjere navoda u žalbi, može produžiti još 14 dana. Organizator će rješavati samo one pritužbe za koje se utvrdi da se nisu mogle otkloniti na licu mjesta. Dok organizator ne donese rješenje, putnik se odriče posredovanja bilo koje druge osobe, arbitraže udruga, sudske ustanove ili davanja informacija u medijima. U slučaju spora nadležan je sud u Rijeci.

 
Članak 11

GUBITAK DOKUMENATA

Ukoliko korisnik usluge tijekom boravka izgubi dokumente ili su mu ukradeni, dužan je osigurati nove o svom trošku. Eventualni produžetak boravka uvjetovan ovim slučajem biti će na teret nositelja usluge.

 
Članak 12

OBVEZE PUTNIKA

Nositelj usluge – putnik dužan je brinuti se da on osobno, njegovi dokumenti i stvari ispune uvjete predviđene graničnim, carinskim, zdravstvenim i drugim propisima njegove zemlje kao i zemlje u koju dolazi ili putuje, pridržava se kućnog reda u ugostiteljskim i hotelskim objektima, te surađuje s predstavnikom organizatora putovanja i davateljima usluga u dobroj namjeri.

U slučaju nepoštivanja ovih obveza, putnik odgovara za nastalu štetu, a TOPIC TURIZAM otklanja svaku odgovornost za nastalu štetu. U tom slučaju putnik mora namiriti u cijelosti nastalu štetu kod vlasnika objekta, hotela, restorana, broda ili drugog i to na licu mjesta.

 
Članak 13

INFORMACIJE

Informacije koje putnik dobije na prijavnom mjestu, ne obvezuje organizatora u većoj mjeri nego što su to obavijesti navedene u samom programu putovanja ili korištenja usluge.

 
Članak 14

U slučaju spora nadležan je sud u Rijeci.

Hoteli    Ponuda za grupe   Destinacije   Hrvatska   Načini plaćanja   Knjiga gostiju   Kontakt
IMPRESSUM  –  OPĆI Uvjeti poslovanja  FAQ 
Copyright © 2006. - 2016.  Topic Turizam  –  ID CODE: HR–B–51-080100107544  –  www.topic.hr